Hej stoppljus!

Det rullar pa fint har nere i Thailand, jag har praktiserat fardigt i cafet. Det har varit tre givande dagar, jobbat 14-18 forsta dagen sen 08-18 de tva andra, en timmas lunch. Harlig personal ovh mycket nytt for att lara for en som inte har nagon tidigare erfarenhet inom den branschen(?), men som sagt mycket givande. Idag har jag vart ledig, underbart! Forsoka smalta allt innan man ska vidare till nasta som blir spaavdelningen imorgon, spannande! Min lediga dag har spenderats val pa stranden som tillhar Banyan Tree, rakade dock anvanda for lite solkram sa nu ar jag ett levande stoppljus.. Hoppas verkligen de blir battre tills imorgon, inte kul o komma san till jobbet, passar sig inte riktigt dar om man sager sa.. Emma var med en stund pa stranden, borjade jobba kl 12, sen var jag sjalv till fem da jag o Angelica akte hem. Kok kom o hamtade oss vid varat hotell sa nu har vi vart runt lite har o dar, mycket kul :)

Ska hamta emma som kommer med bussen nu, hon slutade 22 och min tid pa datorn ar slut nu..

Ha de underbart alla darhemma, frys lite at mig med ar ni snalla far har ar det omojligt.. :P
PussoKram!

Amanda


Kommentarer
Postat av: moster Ullis

Ta det lugnt med solen, gumman!

Den skiner väldigt vackert här oxå - på all snö. Inatt var det runt -20 gr. Lite röset kan man säga! Annars blir det 2:a chansen till Melodifestivalen ikväll!

Hoppas det är och blir en stor upplevelse att testa olika arbetsuppgifter - allt är ju inte en dans på rosor! Ha det gott!

Många kramar från moster Ullis

2010-03-06 @ 15:42:07
Postat av: Stefan Lindh

Hej Tjejer!



Jag är nu hemma nu efter en lång och slitsam resa.

Med spänning kommer jag nu att följa bloggen och självklart kommer jag höra av mig till er.



Till alla som läser denna blogg och dessa bloggkommentarer, måste jag som medföljande handledare säga att tjejerna skötte sig exemplariskt och är värda en stor eloge. Det är svårt för oss här hemma att förstå vilken utmaning det faktiskt är att praktisera på ett hotell som Banyaan Tree i Thailand!!



Det är synd att det är svårt att uppdatera bloggen med bilder. Detta pga tjejerna har ont om ledig tid, man får inte fota under sin praktik samt att internetuppkopplingen inte är den snabbaste på sina ställen. Ser hur som helst fram emot att få se lite bilder på bloggen.



/ Stefan



Ps. Har skickat med till er på Facebook.

2010-03-07 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0