kille pa kopet!

Da va dagen slut, ar lyckligast pa jorden kanns det som just nu.. Snart kommer Kok och hamtar oss, forst ska bara A och A komma hem fran jobbet. Eller Amanda har ju varit ledig idag!
Forsta dagen som varit lite molnig, sag nastan ut som det skulle borja regna i eftermiddags.. men det gjorde det ju givetvis inte. Men aven fast det ar molnigt har inte tempraturen forandrats.. klibbigt vader! men det flaktar, helt underbart!!

Mina tva sista timmar va lite lustiga, haha!
Har jag berattat om nar jag v forsta dagen i Front Office, tror jag har missat detta.. men det kom iaf en man/gubbe som va i recetionen. Jag gick forbi honom och kande att han kollade pa mig sa jag kollade tillbaka och gav han ett leende som man ska gora har i Thailand. (hemma med).. Sen nar jag skulle ga ner i personalrummet sa kande jag att nagon va efter mig (man gar liksom inte dar om man inte ar en i personalen. Sa jag vande mig om nar jag precis skulle ga innan for dorren. sa kom han och flortade med ogonen och gav mig en slang puss.. HOHO! ackligt!  Aja inte mer med det.. Men sa idag nar jag stod i lobbyn da kom han och gick forbi bakom mig och la sin hand pa min rygg.... BLAAAAAAAA!! HAHAAAAA...

Sen va det en till sjuk sak som hande... (detta ar bara roligt for min familj att lasa)
Men nar jag stod dar i lobbyn idag som kom det fram en i personalen som bara kor baggys och star i lobbyn. Sa hade han en kollega bakom sig.. typ 35-40 aring.. Sa presenterade han sin kollega for mig.. sen gick han som kom fram forst.. da fragade den 40-ariga mannen vad jag skulle gora mina sista dagar har i Phuket.. Jag sa inte sa mycket.. Sen fragde han om vi kunde ga ut och ata middag ihop.. Jag blev saaa torr i munnen sa jag inte visste vad jag skulle saga. HAHA!! 

Sa nu ar det bara att valja, den 50 ariga miljodaren med olkagge och grat har, eller lobby mannen.
Vi kanske inte kommer hem nagon av oss!
Ska ta mig en funderare inatt, aterkommer med info om detta beslut!

Nu ska jag ta en tupplur pa nagra minuter, en valbehvlig dusch sen ar man som en ny manniska igen!!
Langatr till mina sma toser som snart kommer hemtassande..  Ska bli underbart att fa prata/skratta pa svenska.. Finns inget battre!
Vi hors. Ha en bra dag/kvall.. det ska vi ha!! SHOPPASHOPPA!

Nu ska jag ga forbi rattstallet... snyft!
PUSS och KRAM skummbanan


Kommentarer
Postat av: Ann-Kristtin Ivarsson

Ja du Emma! Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta!!!!!! men jag måste nog erkänna att jag skrattade mest. Ha nu en riktigt härlig ledighet tillsammans med eran vän Kok. Kram fr. mamma o pappa

2010-03-11 @ 17:01:19
URL: http://thailandsprojektet.blogg.se/
Postat av: Stefan Lindh

Ha, ha! Glöm inte att ha en trevlig födelsefest ikväll och hälsa födelsebarnet från mig!



/ Stefan



PS: Akta dig för fula gubbar och råttor ikväll!

2010-03-12 @ 08:18:51
Postat av: Ingela Broberg

Nu blir jag nervös! Håll er borta från alla tokiga gubbar! Hoppas ni får en trevlig helg. Ska bli skönt att få hem er!

Kranm Ingela

2010-03-12 @ 09:01:56
Postat av: Anonym

HAHA, Emma du är så skön. Hur gick tankarna på kvällen, vad kom du fram till? Hoppas iaf att ditt slutgiltiga beslut blev att komma hem till Katrin hemma i Sverige, Lovar att jag skall ge dig mesta kärleken. Pengar har jag inte, inte ölkagge heller, låter det bra? ;D

2010-03-14 @ 13:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0