tillbaka i Sverige, en mängd erfarenheter rikare.

Jag har nu kommit hem från vår praktikresa i Thailand.

Tre veckor som jag föralltid kommer minnas!!! Drömmar som har gått i uppfyllelse, tårar som fallit, men framför allt har jag knutit kontakter för livet.

 

Vad den här resan har gett mig?


- Det har jag svårt att sätta fingret på. Den har gett mig allt! Svår definition.
Men för mig har det varit en livsresa, en investering i kunskap och upplevelser. Resan har visat mig glädje, vänskap, styrka, vilja, makt och rädsla. Ja, en verklighet mot kultur och levnadsvanor.

Vi har levt Thailändskvardag, varit en av dem! Vi hamnade utanför turismens lugna semesterliv och drogs istället in i ett liv av jobb. Resan har varit både bra och mindre bra. Men jag kommer aldrig ångra att jag åkte.

Det måste upplevas för att förstås!

 

 

 

Inom kort kommer vår rapport och sammanställning av resan. Där kommer ni kunna läsa våra reflektioner och egna tankar om denna otroliga upplevelse. Håll utkik, bloggen lever kvar !

 

All kärlek, Angelica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0