Massage i thailand?

 HAHA, Angelica och Emma provade pa lite Oil- aroma massage igar. HJAAAAAAAAALP, Yrkesskadad till tusen!
Fy, knappt skont att fa massage nu nar man vet hur man skaaa gora.
Kanske var detta lilla stallet pa gatan inte det basta, men de borde ju kunna muskelanatomin ? Eller ?
HAHA, shiet vilken nightmare! Har ont i bakre revbenen eftersom hon drog med all sin tyngd pa revbenen som om hon trodde det var spanda muskler. ojoj, jag trodde jag skulle do.
Lite roligt, vi fragade efter lugn musik. Gissa vad vi fick? .............. Westlife fran -98 eller natt!! :D hahaha!

Emma och Amanda ar och far massage av Banyan Tree acedamy eleverna just nu! KUL! Forhoppningsvis far jag de nasta vecka nar jag ar pa department SPA. Kanns skont att inte fa massage idag igen, jag har blamarke pa ryggen!!!!! :D HHAAHHA.

Hard work work, time for lunch!

Kom ihag att garna ringa oss. Men tank pa att vi ar sex timmar fore sveriges tid. Sa ring oss efter vart jobb 18.00. alltsa efter 12.00 AM hemma! :D

LOOOOVE!

Kommentarer
Postat av: Stefan Lindh

Hej och hå!



Kom ihåg att jag varnade er för det stället:-) Jag hade ju hört att deras aromamassage inte en höjdare.

Hoppas att ni får uppleva lite bättre och skönare massage på hotellet. Skriv gärna om hur ni upplevde den massagen, det vore intressant att höra om.

2010-03-10 @ 12:16:12
Postat av: Ann-Kristtin Ivarsson

Hallå Hallå !

Jag eller vi här hemma är välldigt nyyyyyyfikna och skulle gärna vilja ha mer preciserat vad ni får göra på de olika avdelningarna. Ni behöver ju inte skriva så välldigt utförligt det kan ju vänta tills ni kommer hem om det är svårt med uppkopplingen.Lite nyfiken är man. Får ni massera? Har ni mycket kontakt med gästerna? Café, hur ser det ut? är det självservering? Var eller hur får gästerna maten serverad? Kram på er från Ann-Kristin

2010-03-10 @ 14:29:31
URL: http://thailandsprojektet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0