ledig dag

HEj i varmen, eller har ni kanske sno hemma?!

Idag har jag sluppit tanka pa uppsatt har, hargele, anteckningsblock, rena jobbklader, thailandare i olika uniformer beroende hur hogt "rankade" de ar,  osv..... For idag har jag varit ledig, SAAAAAAAAAAAAAAAAA SKONT!

Har varit och pa Banyan trees strand och badat. Det var jag och alla romantiska karlekspar. Men var sa ljuvligt. Precis vad jag behovde! Har precis varit och klippt mig for 200bath = 50kr. Det var ju ett ganska rimmligt pris, eller?;) Man far ju passa pa. Men kort blev de! Kunde inte riktigt kommunicera med frisoren, men det funkar ganska bra anda. Man har kommit pa sina knep for att gora sig forstadd har nere. En ganska lugn dag for ovrigt. Snart kommer A & A hem fran jobbet. LAAAANGTAR till mina blondiner. Finns inget battre an att se en blond tjej nagonstans, da vet jag att det antingen ar Angelica eller Amanda.
Ska bli kul och se va de sager om min nya thai friss, HAHA! 
Ikvall bestammer Angelica vad vi ska gora, var hennes sista morgonpass pa Banyan tree idag. Sa detta blir varan sista kvall tillsammans nar vi jobbar. Men vi har ju varan lediga dag pa torsdag, hur underbart som helst!! Det ar den vi lever och jobbar for just nu.
VI SAKNAR ER DAR HEMMA, VI SAKNAR SVERIGE!
men vi ger aldrig upp, och tillsammans klarar vi det mesta (typ allt);)
ha en bra sondag.
varma kramar

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jasså Emmis, du har varit och klippt dig. SEDÄR, det var sån himla tur att inte jag gjorde det, Så du nu kunde lägga dina goa pengar på det i Thailand:)



Jobba på! Ses snart, skall bli underbart å träffa dig <3

puss

2010-03-14 @ 13:15:39
Postat av: Ingela Broberg

Hej ni goa Thailandstjejer!

Njut nu av varje sekund och inhämta allt ni bara kan - den här upplevelsen kommer troligen aldrig mer tillbaka!??

Gör allt ni kan för att domaldrig ska glömma dom tre blondinerna från Sverige (positivt minne, förstås). Trevlig resa hem till Sverige/Varberg.

Välkomna hem! Vi ses nästa vecka

2010-03-15 @ 15:05:12
Postat av: Ann-Kristin Ivarsson

Det är någon som saknas hemma, vem kan det vara månne???? Det skall bli sååååååå roligt att få höra allt ni varit med om vi längtar också till detta och dig. Kram ses snart. (Om du (ni) inte fastnat för någon miljardär förstås)HiHiHiHoHoHo Från Vagnabäcksklanen

2010-03-16 @ 09:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0