en vanlig torsdag

Ett snabbt inlagg innan jobbet borjar igen om 15 minuter. Och att komma forsent ar inte och tala om, om man inte vill ha 60 thailandare som blanger pa resten av dagen. For det ar precis sa det gor, aven fast man inte kommer forsent.. A jag blir gaaaaaaaaaaaaalen! VILL BARA FORSVINNA HAR IFRAN IBLAND. Jag borjar tycka detta thailiv borjar ga mig lite pa nerverna. Men det ar ju bara 6 dagar kvar har nu, pa hotellet. Harligt! Ojj va jag later skeptiskt nu, haha! Men det ar faktiskt valdigt speciellt har, det gar inte att komma ifran.

Idag borjade jag 07.00, gick upp klockan 05.00, det var jobbigt.. Men sa tankte jag pa min far som alltid gar upp vid den tiden och da var det vips mycket enklare. Klart jag ska sta ut i 4 dagar om han har klarat det i 24 ar ;)
Skankt mycket tankar till min kara far idag... Nar jag gick till jobbet kom det en ratta framfor fotterna pa mig (dessa javla rattor)!! Men jag har borjat vanja mig nu, kunde ga forbi utan att GAPA, kuta ivag, eller fa ryck i hela kroppen. Darfor tycker jag att min pappa ska komma hit, sa ska vi se hur kaxig han ar!! Aja nog pratat om pappa... (borjar man fa hemlangtan nu?;))

Amanda ar ledig idag, ligger pa stranden och har det gott. Angelica i cafet och jag i lobbyn. Ikvall kommer Kok och hamtar oss, vi ska aka pa lite shopping, Harligt!!
Imorgon fyller Amanda 19, det ska vi fira! Tankte fixa middag pa stranden, det kommer nog bli en bra dag. Hoppas nu hon inte laser detta;)

Man kommer liksom inte pa vad man ska skriva har, finns sa mycket man vill fa ner men det kopplar liksom inte. Ajaaaa, vi far skriva mer imorgon. Ha en bra dag dar hemma. Vi saknar er!! Nu blir det jobbet igen.
puss och kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Stefan Lindh

Hej!

Kul att läsa era inlägg tjejer:-)

Nu är det inte många dagar kvar... Vart man än tittar så ser man bara snö och förkylda näsor, inget att längta hem till direkt.

Jag vet verkligen vilka utmaningar ni har varje dag och nu är det ju bara spurten in i mål. Glöm bara inte av att reflektera över varför saker och ting är som de är. Ni har ju era dagböcker och när ni får lite tid( ja jag vet att ni bara just har "lite" tid till förfogande)så passa på att skriv av er. Det kommer underlätta mycket för ert P100 om ni har bra med anteckningsmaterial. När man kommer hem är oftast huvudet så fullt med saker och ting så att det är svårt att sortera ut.



Ha det fortsatt bra tjejer!



/ Stefan Lindh

2010-03-11 @ 08:53:08
Postat av: Gunvor Eriksson

Hej Emma! Härligt att du går upp i tid som din far! Hoppas du har det bra på resten av ditt äventyr i Thailand! Hälsningar från Vagnabäck 3

2010-03-11 @ 20:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0