En massa jobb, forlat for daliga uppdateringar ;)

En liten uppdatering om att jag lever. Jag gor min sista arbetsdag idag! Kanns underbart gott, for hejochha vad vi jobbat ! Darfor jag inte hunnit uppdatera sa mycket det senaste.

Harglomt att beratta, men jag fick 35 moskitobett pa mina ben och fick aterigen uppsoka sjukhuset. Allergiskt reaktion och inflammation. Sa nu ater jag ytterligare en kur medecin. Men efter 4-5 dagar nu sa borjar saren och de roda ga ner. Lite saltvattenbad gor susen.

Ja jag maste saga att vi borjar kanna en svag hemlangtan. Kulturer och olika lander far en att inse. Vi har insett hur fantastiskt mycket bra det finns med svergie ;) Ska komma ihag det nar vi kommer hem ;) HAHAH!

Vi har det bra! Tack alla som ringt, era ljuva stammor varmer.

Ta hand om er alla. Nasta gang, kanske ikvall blir det bilduppdatering!

with looove, Angelica

Kommentarer
Postat av: Stefan Lindh

Hej Angelica!



Du har varit en kämpe, men storfot och myggbet. Visst är det som du säger...utomlandsvistelser stärker och får en att uppskatta det man har här hemma. Det gäller bara att inte glömma bort denna lärdom och när man väl är hemma gäller det också att försöka ta lärdom av allt som man lärt sig i Thailand.



NJUT NU AV ATT FÅ VARA LEDIGA! Hemresan är inget direkt roligt att se fram emot;-)

Just nu -3 och lite sol...ganska fint i alla fall om man tittar ut innefrån:-)

2010-03-16 @ 07:35:57
Postat av: Anneli Johansson

Hejsan! Såg att Amanda skrev att ni skulle ta er till Patong i morgon. Såg på tv:n i går att Håkans bar ligger där han som jobbade på Cinderella kolla om in hittar den ... Kramar mamma Anneli

2010-03-16 @ 15:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0