Da var dagen har..

Jag njuter av sista lunchen, aven fast det idag serverades grisfotter och gula kycklingvingar.. Men jag njuter.
Jag njuter for varje bricka jag staller ut, njuter av svetten i ansiktet.
Jag njuter av allt jag gor for sista gangen, snart ska vi saga hejda till var thai vardag.
Detta liv har sin charm pa alla satt och vis.
Det ar med blandade kanslor jag lamnar Banyan Tree. Jag bar en tung vaska pa ryggen proppad med larorik kunskap.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen det ska bli underbart att fa ligga pa stranden imorgon. Kanns fortfarande overkligt. Man bara jobbar och jobbar, och vagar inte ens tanka pa att vi ska till Patong ikvall..
Vi kommer fa en ga;et bra dag imorgon och vi kommer ta vara pa varje minut.

Nu ska jag tillbaka till lunchruchen pa Banyan Cafe!

Varmaste kramar
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0