05 mars.

Jobb jobb jobb ;) ohj ohj ohj, 10 timmar om dagen och tidiga kvallar. Yes, thats it! Men kul har vi trots tuffa arbetsdagar. Idag borjade jag klockan 7, sa gick upp5.15 eftersom bussen gar 06.05. Slutade vid fem, da tog vi bussen hem, duschade snabbt och drog till central och shoppade med var privat chauffor Cookh. Dem ar saaa snalla och har koll pa att vi har det bra och skjutsar oss dit vi vill ;D kanon! Sa mamma och pappa, ni behover inte vara oroliga, vi haller ihop och har en underbar familj som har koll pa oss hela tiden:) goodie !! (Y)
Har duschar ,man typ tre ggr om dagen for att det ar sa varmt ;)

Min fot ar fortfarande BIG FOOT, :( riktigt trakigt, lite orolig faktiskt. En stor vatske ansamling och jag kan bara ha flippflopp, och pa jobbet maste jag ha klackskor, sa jag pinar mig och tar garna stillasittande jobb. I have to, annars blir den aldrig bra :( Ater typ 12 piller om dagen :l Har gjort i tva dagar, jag hoppas det blir forbattring imorgon :l

Grymt bra mojligheter med denna praktik. Har lart kanna jatte mycket folk som jobbar pa Banyan tree. Bade thai-peoople och manga europer som gor sin trainee dar. :) super kul !!!!

Hoppas ni har det bra hemma. Forlat att vi inte lagt upp bilder annu. Men nu har vi antligen hittat ett internetcafe med snabbt och bra internet. Forhoppningsvis ser ni bilder snart ! ;)

Ta hand om er sa kommer mer uppdateringar snart.
Skriv om det ar nagot speciellt ni vill veta? :)

varma kramar, Angelica<3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Härligt att du har det bra hjärtat och krya på dig! Tänker på dig jätte mycket! Imorgon blir det kryssningen. Synd att du inte kunde följa med. :( Men jag tror att du har det 108009 gånger bättre i Thailand än vad vi har här. hehe ;) Tur att du åkte ändå hjärtat!! ;) Ville bara säga att jag saknar den blonda tjejen två hus bort. Saknar våra frukostar tillsammans! Sköt om dig och NJUUUUUUUUUUUT av varje sekund nu hjärtat!! <3

2010-03-05 @ 21:15:43
Postat av: Anneli Johansson

Hej! Hoppas att foten är på bättringsväg.Här hemma rullar dagarna på fattar inte var tiden tar vägen.Snön börja att töa lite lätt när solen skiner på dagarna men det ta lång tid tror jag. Har försökt att ringa i dag fast inget svar försöker en annan dag.Ha det så bra så hörs vi. Kramar i massor mammsen:)))))

2010-03-07 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0